SaBtu & aHaD..

Sabtu aku cuti, so aku pun blk umah mak aku kat sijangkang..tp seblm tu aku antar mak n abah mertua aku g umah kakak ipar aku sbb diorng nk tido sane..mane suami aku plak?? hihihi sebnrnyer my hubby blk kg labuan dagang sbb ada pertandingan layang-layang so dia nk msuk la.Iyer2 jer aku ingat dia msuk pertandingan tu rupe2 nyer dia just jd pemerhati jer sbb terlalu ramai yg masuk so dia mls nk join la...

Ptg sabtu tu aku g Giant dgn mak cik aku yg sempoi tu ( Jijan ler...) g cari baju baby n brg2 baby yg kurang...alhamdulillah rezeki aku murah sbbnyer ada brg tu murah gler, slalu harga mesti belasan rm la tp hari tu aku dpt rm5 jer.. so aku n jijan rembat la sampai 4 psg (barg ape tu biarla menjadi rahsia kitorng la...) cume baju2 baby mahal gler so bj baby cume dpt 2 psg jer la..ok la tu..

Ahad plak aku kat umah sorng2 jer...boring siot!! pagi tu my hubby ada la so kitorng pun buat la operasi kemaskan umah sbb belakang umah kitorng tu dh mcm tmpt tikus beranak jer...hihihi tp sekrg dh bersih ma...ptg tu my hubby g umah nenek dia aku mls nk ikot sbb panas so aku kat umah layan astro je la.. ptg dpt col dr jijan, dia ada kat jugra so klu sempat dia nk dtg rumah so aku pun gembira sbb nant ada kwn..ruper2 dia dtg pkl 6.30 so ms tu mak n abah mertua aku dh blkla...meriah rumah aku sbb kimi, mcm2 pe'il dia sbb nk jaga belon dia takot terbang...meriah umah aku magrib tu..seronok sgt!! pkl 8 diorng blk so kembali sunyi la rumah aku tu.. kol 10 aku pun tido.....