RiNdunyer...

hai...baru hari ini aku dpt update aku punyer blog ni..yela sbb seblm ni aku punyer internet ada problem tu lame menghilang. Aku nk g CC mls plak sbb jauh sgt dr umah aku, nk ajak my hubby dia xnk plak so terpaksa la aku dok tggu org betolkan internet tmpat aku ni. Sebenarnyer xde la byk citer aku nk citer kat korng tp ada jugak la yg menarik.. Untuk pengetahuan korng usia kandungan aku ni sekrg dh msuk 8 bln so semakin hari semakin berdebar la hati aku ni menunggu saat bersalin. Menurut cerita dan pengalaman adik aku dia kate sakit bersalin ni sakit ms kontraksi jer, ms baby kuar x la sakit sgt. So aku pun xtau la, sbb ni pengalaman aku yg pertama.Korang doakan la aku selamat ye nant. Untuk persiapan baby dh hampir 60% siap utk persiapan aku plak br start 30% so harap2 ada masa lagi la utk aku buat persiapn akhir nanti. Semoga pintu2 rezeki aku sentiasa terbuka. Amin..