KenDuRi..KenDuRi...KenDuRi...

Salam semua.. lame aku x update blog aku ni..aku xde citer menarik yg nk kongsi dgn korng jer.. so arini aku rajin plak nk update. Sabtu lepas umah pak cik aku buat majlis berkhatan utk anak lelaki tunggal dia Mohd Irfan so sgt meriah majlis tu. Memula Cik lani nk buat majlis kecil2an jer tp jadi besar2an plak.. Tu semua atas sokongan ahli famili kitorng yg lain la.. Hari sabtu tu juga la cik ijam pak cik aku yg lagi sorang buat majlis turun tanah utk anak dia ikot adat orng jawa. Sebenarnyer aku x tau sgt la adat tu, hari sabtu tu br aku tau.. so korng tgok jer la pic kat bawah ni nant korng akan faham gak...enjoy!!!


Memula kaki baby Aze dipijakkan kat bubur 'Candel' (sedap ooo)
Pastu kaki baby Aze di pijakkan kat tanah sambil ayah dia bace selawat 3 kali..

Ha ini la barng2 yg disediakan utk baby Aze ambik nanti. Semua brg2 ni ada makna tau..

So bersedia utk ambik..go..go..go..baby Aze!!!


Tgok tu tgn sebelah kanan dia pegang Mukadam..semoga baby Aze pandai mengaji bila besar nanti..amin.



Tgn sebelah kiri pegang emas plak!! so ape maknanyer tu? hahah semoga baby Aze pandai cari duit la bila besar nanti.. senang ibu n ayah nanti..



ini la baby Aze dgn ibunyer acik lisa..


Muka asyik menjeling kat barng2 td jer, nk ambik lagi ker? sila...