PaPa StarT keJe...

Hari ini adalah hari pertama my hubby start keje semula, so nk dijadikan cerita pagi td aku pun bangun la awal sediakan sarapan utk my hubby la sbb biasa nyer dia akan sarapan lu seblm g keje.. so aku bangun pkl 6, pas sembahyang aku g dapur rebus air n wat cengkodok. Lps siap aku pun mandi, 6.45 pagi aku kejutkan my hubby tp susah gler ar dia nk bangun tido, naik geram aku!! last2 bangun gak tp dengan muka bengang hahahhah... pas my hubby mandi dia boleh naikkan darah aku lagi sbbnyer dia pergi punggah semua baju2 kerje dia yg aku dh lipat cantik2 tu .. dia try satu persatu...mak ai lame gler ar dia mencuba baju2 tu ada je yg x kene aku pun pelik mcm la nk g KL gayanyer... tension jer aku.. tp aku tengokkan jer kelakar pun ada sakit hati sbb menunggu pun ada...last2 dia pakai gak baju lame sbb dia kata klu pakai baju baru nant x dpt baju baru plak... mcm2 la!! Tapi ape2 hal my hubby dh start keje harini..semoga dia akan selamat bekerja n balik dgn selamat..amin...

*I Love U Papa..