KeReTa BaRu...

aku sebenarnya tgh memikirkan samada nk tukar kereta atau tak... klu ikotkan bajet memang la cukup cume nk tambah utang tu yg takot. Sekarang aku ada kereta proton saga n kancil tp kancil ni ayah aku yg guna so aku cuma aku proton saga la. Kereta tu dh abis bayo cume kerete tu kereta lama so maintain sgt2 tggi. Semalam aku g tgok kereta Proton Gen2, aku rase ok tp xtau la abg aku mcm mana.. Harga dlm 31k dan monthlynya dlm rm460 selama 7 tahun. Cantik lagi kete nya.. my hubby dia ok cume aku rase mcm berat plak nk tambah utang ni. Hutang kitorng kat bank cume ada hutang umah jer tu pun dh rm500 sebln, klu tambah kereta anggaran rm500 gak so jd setiap bln rm1000 kene bayo kat bank...emmm entah la, tapi teringin gak pakai kereta baru sementara anak x sekolah kan?... pening kepala..
mahu tp takot...!!!