CeRiTa my Friends... FAKHNIM...

Inilah SAHABAT karib aku... Yg tgh membuyung tu nama dia Eis, dia akan beranak awal bln 12 nant so ramai2 la doakan dia selamat.. yg sicantik manis pakai tudung oren tu namanya Farah, dia ada seorg anak yg comel br berumur 1 tahun cantik anak dia mcm maknya... kawan aku yg control sopan tu ( pinkky Girl) namanya Nadia, ha dia seorng jer sahabat aku yg belum kawin, jgn salah sangka budak yg sebelah dia tu bukan anak dia tp anak sorng sahabat aku tu.. namanya Mas.. dia ni kawin dh lame sekrng pun dia dh ada 3 orng anak. Murah rezeki dia.. last sekali aku la, korang kenal kan aku yg mana.. aku dgn Qaseh ms tu...aku br pas bersalin sbb tu badan msh beso lg so tggu la sbln dua lagi, harap2 aku dpat menguruskan bdn mcm kawan2 aku yg lain slim2 jerr...
Sebananrnya ada seorng lagi kawan aku name dia pun Ain gak..tp dia merajuk dgn kitorng so dia ambik keputusan utk xnk kwn dgn kitorng semua. Tapi kitorng sgt2 berharap dia kembali ke FAKHNIM... (ain jgn merajuk lama2 )... aku kawan dgn sahabat2 ak ni dh lebih 10 tahun.. tempoh ms yg sgt lame so aku sgt syang kan sahabat2 aku ni...aku harap kita dpt berkawan sampai akhir hayat.. amin...Aku Sayang Korang!!!!!
*semoga Allah kekalkan persahabatan kami ini. Berikanla rahmat kepada persahabatan ini.. Amin...