SaaT menJadi TunanGan oRanG..




Hahahah ini la saat yg dinantikan, saat aku bergelar tunangan org..16 December 2007 meriah sgt majlis tu.. tp ada cerita disebalik majlis yg meriah ni..memula aku ingat nk wat majlis kecil2lan je.. memandangkan masa tu pertengahan bln so bajet kurang la cikit.. tp famili aku kate x meriah la mcm tu x best la n mcm2 lg la.. so atas bantuan mama, ayah, pakcik2, makcik2 n nenak aku, majlis tu menjadi sgt meriah!! ( terima kasih semua love u all). Aku betunang pada waktu mlm so sejuk cikit cuaca ms tu.. ramai sedara aku n pihak bakal suami aku tu dtg utk memeriahkan majlis. Tapi ms tu aku sebenarnyer sgt2 la nervous x tau la nape( mcm orng nk nikah plak).. alhamdullillah semua berjalan lancar n pada akhir majlis tunang aku tu dtg utk bergambr dgn aku .. tp yg geli hatinyer tu dia msuk umah n terus nk masuk bilik tgok aku bukannyer dia nk salam dgn sedara2 yg kat luar tu.. hahhaha myb dia nk cover malu kot sbb menjadi perhatian semua orng..