SaaT menJaDi isTeRi...








Pada 08.08.08 pukul 9.45 malam aku sah menjadi isteri kepada "Sadikon Bin Mohd Kamil".. rase gembira sgt ms tu.. dan paling bestnyer aku rase aku paling cantik la ms tu (perasaan plak). Dgn sekali lafaz jer aku sah menjadi milik dia selama2nyer.. Insyaallah..tp kan ms tu aku x rase takot n gementar plak, x la mcm ms bertunang ms tu (apeda...) meriah gler ar majlis tu. Seminggu sblm tu adik aku yg nikah so memang dh meriah la majlis aku tu sejak seminggu sblm majlis aku tu.. so ahadnyer kitorng di sandingkan la bersama, maknanyer ada 2 pasang pengantin la.. aku x bgtau kwn2 opis aku yg aku akan bersanding dgn adik aku sekali, so time majlis tu ada kwn aku ingat dia salah umah sbb tgok pengantinnyer lain...hahhaha geli hati aku dgar cerita diorng!! Seminggu pas majlis kat umah aku, ada plak majlis kat umah hubby aku, majlis sambut menantu la kononnyer, wahal aku selalu lepak umah hubby aku..hahhaha sempoikan? majlis kat sane sederhana jer xla meriah mcm kat umah aku tu... tp walaupon sederhana tp sgt2 best sbbnyer ms rombongan pengantin dtg kitorng disambut dgn paluan periuk bukan palauan kompang wawawawa kelakar betol la ms tu.... ape2 pon tu utk memeriahkan majlis jer...Selamat pengantin baru la utk aku n adik aku ms tu!! semoga perkahwinan ini akan berkekalan smpai akhir hayat kami.. korng pon doakan la..