RiSau Lerrr....TenSion....

Aku sebenarnyer tgh risau ni.. sbb baby aku xde sape nk jaga.. minggu ni kakak ipar aku yg jaga sbb dia blum buka gerai lagi so aku sedikit lega la..next week?? tu yg jadi masalah sbbnyer bapa mertua aku tgh sakit n mak mertua aku yg jaga, nant klu ada baby kelam kabut mak aku tu.. hai risau plak aku..utk pengetahuan korng bapa mertua aku tu dh terlalu tua so dia ada sedikit masalah lupa2 so dia byk bergantung dgn mak mertua aku tu....risau la aku !!!

Semalam aku dh berbincg dgn my hubby, dia setuju nk ambikkan a.ila (adik ipar aku) lesen motor, sbb nyer klu dia ada lesen mtr bleh la dia dok umah aku nant n g keje naik moto jer xyah menumpang umah kakak dia lagi nant bleh tlg mak aku jaga baby...so aku rase masalah akan selesai dlm masa terdekat nant..

aku sebenarnyer x yakin nk serahkan anak aku kat orng jaga, walaupun org tu mak mertua aku, entah hati ni rase xsedap jer bila tgglkn baby dgn org lain...pernah juga terasa nk berhenti keje tp tanggunggan aku sekeluarga ramai la... klu aku sekeluarga xape la ni aku terpaksa jaga mak n bapa mertua aku tu... hai sabar jela nasib badan....